menu
Logo Sanus kontaktujte nás
menu
Centra asistované reprodukce SANUS Hradec Králové SANUS Pardubice SANUS Jihlava
Plastická chirurgie Péče o zdraví - hradí pojišťovna Péče o krásu - hradí pacient
Gynekologie Prenatální diagnostika
Lékařská genetika Urologie RTG Ortopedie Rehabilitace
Ordinační doba Kariéra Restaurace Blog

Nevíte si rady? Kontaktujte nás
prostřednictvím našeho formuláře zde.

Časté dotazy

Preferujeme telefonické objednání na čísle +420 495 757 150. Při telefonickém objednávání prosíme o trpělivost. Pokud váš pokus nebyl úspěšný, je možné, že se zrovna věnujeme jinému pacientovi. Zkoušejte volat opakovaně.

Přijít můžete bez doporučení, je však potřeba se do ambulance předem objednat.

Vždy je nutné absolvovat konzultaci s naším lékařem, který posoudí Váš zdravotní stav a diagnózu. Konzultace on-line nejsou možné.

Pokud přicházíte se zdravotním problémem či úrazem a máte nebo nemáte doporučení od jiného lékaře, tak Vaši konzultaci a ošetření hradí zdravotní pojišťovna, u které máte zřízeno zdravotní pojištění.

Navíc jsou účtovány pouze poplatky za hospitalizaci. Ceny viz sekce ceník. Úhrada se provádí na recepci při ukončení hospitalizace.

Veškeré platby za hospitalizaci je možno provést platební kartou.

V areálu Sanatoria Sanus je parkování možné za poplatek, který se hradí před odjezdem, po předložení parkovacího lístku na recepci. Případně je možné parkovat na vyhrazených parkovištích v okolí po uhrazení poplatku v parkovacím automatu. Pozor na modré rezidenční zóny, ty jsou určené pouze pro parkování obyvatel v této oblasti.

Příjem k hospitalizace se uskutečňuje přes recepci na základě domluveného termínu a podmínek (délka pobytu, typ operace, druh pokoje, dieta apod.). Při plánovaném příjmu v neděli je nutné se dostavit mezi 14:00 – 16:00 vzhledem k předoperační přípravě.

Bezprostřední pooperační péče je (dle závažnosti výkonu a zdravotního stavu) zajišťována na jednotce intenzivní péče/dospávací jednotce. Po stabilizaci stavu (většinou do 24 hod.) je pacient přeložen na nemocniční pokoj.

Při ukončení pobytu je nutno zajistit odvoz do místa bydliště mimo okres Hradec Králové většinou vlastním dopravním prostředkem – doprava sanitním vozem je hrazena pouze v rámci okresu HK, mimo okres pouze v indikovaných případech.

Lůžková část je členěna do jedno až třílůžkových pokojů. Ke každému pokoji přísluší vlastní WC a sprcha, televize, lednice a vestavěná šatní skříň. Všechny pokoje jsou plně klimatizovány a je zde přístupná síť Wi-Fi.

Výběr pokoje je třeba předem projednat s personálem lůžkového oddělení, nejlépe ještě několik dní před příjmem. Telefon na lůžkové oddělení je: +420 495 757 311.

Je možno zapůjčit si místní nemocniční prádlo (noční košile, pyžamo, župan, ručníky), ale je možno nosit i prádlo vlastní. S sebou si doporučujeme vzít toaletní potřeby (zubní kartáček, pasta, mýdlo, holicí potřeby apod.) a léky pravidelně užívané – pokud možno v originálních baleních.

Pokud si s sebou na pokoj chcete přinést vlastní notebook, není to problém. V celé budově je veřejná síť Wi-Fi.

Na recepci je možno zakoupit časopisy a denní tisk.

Návštěvy hospitalizovaných pacientů jsou možné denně od 8:00 – 21:00 hod., tuto možnost mají i děti – prosíme ale o ohleduplnost vůči ostatním pacientům. Opuštění oddělení (návštěva restaurace, vycházka) je třeba oznámit sestře na oddělení. (V současné době s ohledem na šíření onemocnění COVID-19 jsou návštěvy povoleny pouze mimo oddělení/pokoje pacientů).

Stravování je zajištováno přímo na pokojích servírkou. Kromě standardní stravy, která je zahrnuta v léčebných nákladech hrazených zdravotní pojišťovnou, je možno u servírky nebo ošetřujícího personálu objednat dle jídelního lístku (úhrada přímo servírce). Moderně zařízená restaurace v přízemí je určena pro pacienty, veřejnost i personál kliniky a nabízí drobné občerstvení, nápoje, ale i polední menu a minutky po celý den.

Ano, v případě potřeby volejte do ortopedické ambulance (+420 495 757 150), mimo ordinační dobu ambulance pak na oddělení (+420 495 757 311). Pokud nezastihnete Vašeho ošetřujícího lékaře přímo, vždy je k dispozici jiný lékař, který Vám může pomoci.

nahrávám...