Nejčastější dotazy

  • Je konzultace hrazená pojišťovnou nebo za ni musím platit?

    Pokud přicházíte se zdravotním problémem, nemocí či úrazem a nezáleží na tom, zda máte nebo nemáte doporučení od jiného lékaře, tak Vaši konzultaci a ošetření hradí zdravotní pojišťovna u které máte zřízeno zdravotní pojištění. Pokud je důvodem Vaší návštěvy poradit se o řešení nějakého estetického nebo kosmetického problému, tak tyto konzultace zdravotní pojišťovny nehradí a musíte je uhradit Vy. Cena konzultace záleží na její délce, viz úhrady služeb v Menu vlevo.

  • Kde se mám hlásit k hospitalizaci?

    Pokud přicházíte k hospitalizaci v kterýkoliv všední den, ohlašte se na ambulanci dané chirurgie. Pokud je ambulance uzavřena nebo je zrovna víkend, tak se ohlašte přímo na recepci v přízemí sanatorie.

  • Mohu si objednat termín operace bez nutnosti osobní návštěvy u Vás?

    Bohužel není možné se objednat k operačnímu výkonu aniž by Vás viděl některý z našich lékařů. Pro orientační konzultaci o svém zdravotním či estetickém problému můžete použít naši poradnu, ale před vlastním výkonem je nutné Vaše klinické vyšetření. Lékař Vám během vyšetření může navrhnout a hlavně vysvětlit konkrétní postup, který je ve Vašem případě nejvhodnější.

  • Lze platit kartou?

    Ano. Veškeré platby za zákroky nebo za hospitalizaci je možno provést i platební kartou. Při větších částkách doporučuji si ověřit výši Vašeho limitu. Jedinou výjimkou je elastické prádlo, které se hradí v hotovosti.

  • Je možno platit na splátky?

    Platba na splátky u nás bohužel možná není.

  • Co si vzít s sebou k hospitalizaci?

    Doporučujeme vzít si s sebou věci osobní potřeby a hygienické potřeby. Pokud případně něco zapomenete, můžeme Vám to zapůjčit.

  • Jsou povoleny návštěvy na pokoji? Kdy?

    Návštěvy jsou povoleny po celý den. Respektujte však, prosím, léčebný režim na oddělení.

  • Jak je to s možností parkování?

    Je možno parkovat v areálu sanatoria. Mimo areál je k dispozici několik míst, kde lze parkovat po zaplacení poplatku v parkovacím automatu. Pozor, na všech ostatních místech mimo areál je rezidenční zona, kde není možno parkovat ani po zaplacení poplatku. Nejbližší další možnost pak je až v ulici V Lipkách, kde jsou další parkovací automaty.

  • Když budu mít doma po zákroku obtíže, mohu zavolat svému ošetřujícímu lékaři?

    V případě potřeby volejte na naší ambulanci, mimo ordinační dobu ambulance pak na oddělení. Pokud nezastihnete Vašeho ošetřujícího lékaře přímo, vždy je k dispozici jiný lékař, který Vám může pomoci.

  • Jak je možné se nechat odoperovat ve vašem sanatoriu?

    Klientka k nám přichází většinou na doporučení ošetřujícího lékaře s doporučením k operačnímu řešení. Úvodní konzultace se většinou plánuje telefonicky. Stejný postup může zvolit pacientka, která chce pouze zkonzultovat jí navržený postup.

  • Kdo mě bude operovat?

    Klientka přichází k lékaři, který navrhne operační postup, vše dostatečně vysvětlí a objedná ji na daný termín. Operační výkon bude proveden lékařem, který výkon indikoval a i v dalších pooperačních dnech Vás bude informovat o výsledku operace i histologickém nálezu.