menu
Logo Sanus kontaktujte nás
menu
Centra asistované reprodukce SANUS Hradec Králové SANUS Pardubice SANUS Jihlava
Plastická chirurgie Péče o zdraví - hradí pojišťovna Péče o krásu - hradí pacient
Gynekologie Prenatální diagnostika
Lékařská genetika Urologie Ortopedie RTG Rehabilitace
Ordinační doba Kariéra Restaurace Blog

Nevíte si rady? Kontaktujte nás
prostřednictvím našeho formuláře zde.

Časté dotazy

Do ambulance plastické chirurgie se můžete objednat telefonicky na čísle 495 757 112 nebo e-mailem plastchir@sanus.cz. Na konzultaci k drobným zákrokům (např. odstranění znaménka, bradavice apod.) není nutné se předem objednávat, přijít můžete kdykoliv během ordinační doby. Osobní konzultace s lékařem je vždy nutná. On-line konzultace k zákroku prozatím nenabízíme.

Bohužel není možné se objednat k operačnímu výkonu, aniž by Vás viděl některý z našich lékařů. Pro orientační konzultaci o svém zdravotním či estetickém problému můžete použít naši poradnu, ale před vlastním výkonem je nutné Vaše klinické vyšetření. Lékař Vám během vyšetření může navrhnout a hlavně vysvětlit konkrétní postup, který je ve Vašem případě nejvhodnější.

Pokud přicházíte se zdravotním problémem, nemocí či úrazem a máte, nebo nemáte doporučení od jiného lékaře, tak Vaši konzultaci hradí zdravotní pojišťovna, u které máte zřízeno zdravotní pojištění. Pokud je důvodem Vaší návštěvy poradit se o řešení nějakého estetického nebo kosmetického problému, tak tyto konzultace zdravotní pojišťovny nehradí a musíte je uhradit Vy.

Konzultace a výkony ze zdravotní indikace jsou hrazeny ze zdravotního pojištění.

O zákroku, který není hrazen zdravotní pojišťovnou, budete předem informován(a) ošetřujícím lékařem. V tomto případě se zákrok hradí předem na recepci, kde předložíte fakturu, kterou Vám vystavila sestřička v ambulanci.

Navíc jsou účtovány vždy pouze poplatky za hospitalizaci. Ceny viz sekce ceník. Úhrada se provádí na recepci při ukončení hospitalizace.

Veškeré platby za zákroky nebo za hospitalizaci je možno provést platební kartou. Při větších částkách doporučujeme si ověřit výši Vašeho denního limitu.

Platba na splátky bohužel není možná.

V areálu Sanatoria Sanus je parkování možné za poplatek, který se hradí před odjezdem, po předložení parkovacího lístku na recepci. Případně je možné parkovat na vyhrazených parkovištích v okolí kliniky po uhrazení poplatku v parkovacím automatu. Pozor na modré rezidenční zóny, ty jsou určené pouze pro parkování obyvatel v této oblasti.

Příjem k hospitalizaci se uskutečňuje přes recepci na základě domluveného termínu a podmínek (délka pobytu, typ operace, druh pokoje, dieta apod.). Při plánovaném příjmu v neděli je nutné se dostavit mezi 14:00 – 16:00 vzhledem k předoperační přípravě.

Bezprostřední pooperační péče je (dle závažnosti výkonu a zdravotního stavu) zajišťována na jednotce intenzivní péče/dospávací jednotce. Po stabilizaci stavu (většinou do 24 hod.) je pacient přeložen na nemocniční pokoj.

Lůžková část je členěna do jedno až třílůžkových pokojů. Ke každému pokoji přísluší vlastní WC a sprcha, televize, lednice a vestavěná šatní skříň. Všechny pokoje jsou plně klimatizovány a je zde přístupná síť Wi-Fi.

Výběr pokoje je třeba předem projednat s personálem lůžkového oddělení, nejlépe ještě několik dní před příjmem. Telefon na lůžkové oddělení je: +420 495 757 311.

Je možno zapůjčit si místní nemocniční prádlo (noční košile, pyžamo, župan, ručníky), ale je možno nosit i prádlo vlastní. S sebou si doporučujeme vzít toaletní potřeby (zubní kartáček, pasta, mýdlo, holicí potřeby apod.) a léky pravidelně užívané – pokud možno v originálních baleních. Na recepci je možno zakoupit časopisy a denní tisk. V celé budově je veřejná síť Wi-Fi.

Po celé budově kliniky je dostupná veřejná síť Wi-Fi. Ano, vlastní notebook je možné si s sebou k hospitalizaci vzít.

Návštěvy hospitalizovaných pacientů jsou možné denně od 8:00 – 21:00 hod., tuto možnost mají i děti – prosíme ale o ohleduplnost vůči ostatním pacientům. Opuštění oddělení (návštěva restaurace, vycházka) je třeba oznámit sestře na oddělení.

Stravování je zajištováno přímo na pokojích servírkou. Kromě standardní stravy, která je zahrnuta v ceně hospitalizace, je možno u servírky nebo ošetřujícího personálu objednat dle jídelního lístku (úhrada přímo servírce). Moderně zařízená restaurace v přízemí je určena pro pacienty, veřejnost i personál kliniky a nabízí drobné občerstvení, nápoje, ale i polední menu a minutky po celý den.

Ano, v případě potřeby volejte do ambulance plastické chirurgie (+420 495 757 112), mimo ordinační dobu ambulance pak na oddělení (+420 495 757 311). Pokud nezastihnete Vašeho ošetřujícího lékaře přímo, vždy je k dispozici jiný lékař, který Vám může pomoci.

nahrávám...